New Kid on the Block

Sziasztok, Bara vagyok, Balaton-függő. Ezt a szenvedélyemet már egy ideje a balaton.on néven futó Instagram oldalam alatt élem ki, ahol a fő célom az volt, hogy a saját fotóimon, és az azokat keretező rövid írásaimmal mutassam meg, hogy nekem mit jelent, és hogy én hogyan látom a Balatont.  

Egy ideje azonban kezdett kevés lenni a posztoknál található szövegkeret. Így született meg ez a blog, ahova elsősorban nagyobb lélegzetvételű írásaimat szeretném feltölteni. 
 
De van még egy oka annak, hogy belekezdtem. Kíváncsi lettem, hogy hogyan látják mások a Balatont. Ezért indítottam el a Milyen a Te Balatonod?, majd az Arcok a TÓ körül interjúsorozatomat, amelyekben olyan embereket kérdezek meg a tóhoz fűződő viszonyukról, akiknek tudom, hogy szintén sokat jelent, akár itt is élnek és dolgoznak.

De hogy nekem pontosan mit jelent a Balaton?

Olyan, mintha valamiféle varázserővel bírna. Mintha az emberek a tó közelében képesek lennének valóra váltani az álmukat. Tudjátok, mint amikor egy érmét dobtok egy szökőkútba, és azt kívánjátok, hogy visszatérhessetek ugyanoda, még legalább egyszer az életben. Csak itt pont fordítva működik. Ahogy pörög az érme a levegőben, majd belecsobban a vízbe, csukott szemmel azt kívánod, hogy bárcsak örökre itt maradhatnál.
 
Üdv az én világomban!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

B A R A kérdez: Arcok a TÓ körül: 17. Bálint Ildi és családja / SPÁJZ SZÖRP

B A R A kérdez: Arcok a TÓ körül - 1. Nóri és Peti / PEKEDLI

B A R A kérdez: Arcok a TÓ körül - 4. Lengyel Zsuzsa/ L.ZS Kerámia